AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

Cuci Mata Sampai Berdarah


Salam sejahtera kepada semua yang lepak dalam blog aku yang malas ini. Kali ini aku nak bawa u all cuci mata dengan aku. Tadi, time aku lepak dalam leptop adik aku, aku terjumpa koleksi gambar angker / gambar hantu. Kononnya gambar tersebut adalah gambar lama yang diambil menggunakan kamera filem bukannya kamera digital. Tetapi, ada kejanggalan pada gambar tersebut. Jom kita saksikan.

Macam tipu jer gambar di atas tu. Tapi, kalau real.. memang meremang juga jadinya.

Ada sesuatu di sebelah kanan tu, kabus ke?

Eh? mungkin disebabkan percikan batu kot? 
 
Aduh!!apa benda di belakang tu!
   
Eh? bang..bang..Abang baju biru!sebelah u tu apa?

Jangan lah.. Tu gambar mangsa kemalangan ker?berserabai muka rambut tu!

Eh?!!eh?!!

Sebelah telinga bang tu.. mulut ada..hidungnya mana?!

Bahaya hospital ni..tiga dari kiri..paling belakang.

Eh? puteri bunian ke? tak kan pakai baju macam tu! X apa, asalkan slumber abang tu.

Sorry kalau aku copy paste saja gambar tu tanpa sumber yang jelas, sebab aku dapat gambar ini dari laptop adik aku. Tapi u all boleh search dalam google. Harap u all dapat cari gambar hantu yang tersembunyi tu, hantu pun nak juga join bergambar kan? Bye2. (^__^)

Sumber : Google search = famous+real+ghost+photos

2 Comment:

Hnahdy said...

seram jugak.huhu lagi2 yang sebelah baju biru tu..
mmg hantu pada gambar bawah skali tu segaja menonjolkan diri kan..

AkuMalas said...

@HnahdyTu la cikgu..benda yg kita tak jangka boleh terjadi bila2..tapi ada juga yg bersikap skeptik..ada juga yg ragu2..ada juga yg terus mudah percaya.Hehehe.Tepuk dada tanya selera.

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...