AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

Istemewa si Merah dari Google


Seorang penulis cerita kanak-kanak pada zaman romantisme kelahiran German diingati semula dengan sentuhan menawan Google. Salam sejahtera kepada semua, jom kita saksikan 21 keping slide gambar dari google page. Anda akan mengetahui kisah ini dengan hanya melihat gambar itu sahaja. 






















Untuk pengetahuan anda "Sleeping Beauty", Hansel dan Gratel di rumah roti, Si peniup serunai dan  Tikus, serta banyak lagi cerita kanak-kanak yang telah dijadikan cerita animasi Disney adalah hasil karya  Grim Bersaudara kelahiran German. Untuk mengetahui lebih lanjut, sila klik sini. Bye2. (^__^)

Klik juga http://aku-lazy.blogspot.com/2012/10/istemewa-google-15-okt-today.html (15 Okt 2012 yang istemewa dari Google) 


6 Comment:

Encik H said...

heheh..tadi aku baru jer tengok si merah ni kat google..teringat balik cerita masa muda2..:D

Hnahdy said...

nak wat lah.hehe

AkuMalas said...

@Encik HCerita yang sering kita dengar zaman tu..sekarang budak2 lebih ingat Boboboi dan Ipin Upin. :)

AkuMalas said...

@HnahdySila..sila!hehehe!

Aien Alien said...

kreatifkan? hehe. selalu kalau nampak google macam pelik je suka klik..mesti ada peristiwa penting disebalik kepelikkan...hehe

AkuMalas said...

@Aien AlienHello! sorry lewat rply..bercuti katakan. Yer..Google memang kreatif.. Sebab tu dia jadi web No.1 di Barat! (^^)

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...