AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

Pet A.K.A Haiwan Peliharaan Aku

Salam sejahtera kepada anda semua yang membaca blog ini. Hari ini aku nak kongsikan dengan anda antara haiwan peliharaan yang nak aku pelihara! Bukan senang nak jaga haiwan kan? Kena jaga makan mereka, kesihatan dan semua lah! supaya kita pun selamat di rumah.. Tiada jangkitan dan masaalah lain. I hate Kutu! Kutu kucing dapat tinggal dalam rambut aku ke?

Ni kucing kontot, Makanan kena jaga, jangan bagi tulang jer.. kesian.

Makanan yang sesuai la, jangan sampai kucing tu sembelit. Kalau kucing tu berak atas katil? 

Ni anjing yg mahal, aku nak gunting bulu dia macam Lion!

Nak buka taman rama-rama pun boleh.

Ni aku paling banyak pelihara! Sebab kat dapur aku banyak sangat manisan, maka semut pun jadi banyak. Semut ni stress bila aku tak beri dia air Oren manis. sekian dari blog Aku Malas..

Sekian selamat malam semua! (=.=) z...z...z..z..

0 Comment:

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...