AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

Sabtu untuk bangun lewat?

Salam sejahtera kepada semua yang membaca blog aku. Hari sabtu adalah hari yang sangat dinantikan oleh semua orang, bestnyer tidur sampai terjaga kan? Tapi aku biasanya awal bangun la.. paling lewat pun 10am. Mata aku biasanya terbuka pada 8am-9am bergantung kepada keadaan cuaca la, kalau hujan, sampai esok la aku tidur!hahaha! Tak salah kan kalau waktu hujung minggu macam ni, kita jalan2 sekitar kawasan perumahan kita, relax dan menghayati kawasan yang kita diami.

Belakang tu asrama

Tadi, time petang aku jalan2 dan terserempak dengan seorang kawan, well kami sama main dalam 1 gym. so, sempat la ambik gambar dengan dia. Ni lah kehidupan yang aku lalui di sini. X ada la sampai shopping selalu dan tengok wayang. Semua tu x aku minat.. Kenapa tak minat? sebab aku nak buat semua tu dengan insan yg terestemewa sahaja.. hehehe.

Gambar bersama kawan seasrama

Well, untuk sabtu ini, dapat aku rumuskan bahawa... berlalulah hari yang indah, tak terasa semuanya dah nak beralih kepada En. Ahad. Leka sangat layan hari Sabtu kekadang membuatkan hari berlalu sangat laju. (^^) sekian saja dari dunia IPGKS Miri. & sekian dari blog Aku Malas..

2 Comment:

hana hadi said...

p gym..

AkuMalas said...

@hana hadiTak, hari ini rehat..hehehe..riadah biasa2 saja. :D

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...