AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

Contoh hasil gambar dari Instagram telefonku.

Hari berganti hari dan aku kian merasakan lagu ini menemui puncanya. Apakah melodimu membawaku menangkap cahaya pada telefonku? Lalu membiarkan Instagram meratah dirimu menjadi sebuah karya.. la..la..la.. Ok semua! Salam sejahtera kepada yang blog walking ke sini. Kali ini aku nak share gambar yang aku ambik menggunakan perisian Instagram. Agak cun la kesannya.. Ok, Lokasi gambar adalah sekitar kawasan berhampiran IPGKS Miri. Jom..

Arca di tepi pejabat IPGKS Miri.
Ni gambar jari aku
 
Arca-arca di sekitar kawasan IPGKS Miri

Aku buat tanah liat dalam galeri seni

Mall yang paling hampir dengan IPGKS Miri

Apeng dan kawannya menonton

Aku dengan cermin Apeng yg ada titik titik scratch

Apeng sedang memikirkan masa depannya

Koleksi Apeng

Dalam bilik rehat

Limau, siapa mau?

Aku dan belakang roomate

Teman dikala kulit kekeringan.
Terima kasih sebab luangkan masa anda bersama aku dalam blog ini. Maklumlah, aku saja saja nak ambik mood ni. Sebab esok dah mula sekolah. Hehehe.. Sekian (^^)

6 Comment:

sutera ungu said...

Arca tu menarik...
Salam kenal

hana hadi said...

koleksi apeng? banyak tol. napa xbuka..xleh bernafas keta tu.huhu

AkuMalas said...

@sutera unguThanks, salam perkenalan. Aku nak lepak dalam Blog u. (^^)

AkuMalas said...

@hana hadiYa, Apeng nama panggilannya. Dia x nak buka kreta tu, sebab dia masih nak lelong.Hahahahaa!

Encik H said...

oh boleh clearkan kat tmpat yg kita nak jer ea..pastu yg lain2 buat jadi blur..

tu sbb kamera ke sbb instagram?

AkuMalas said...

@Encik HSememangnya itu adalah kesan khas dari Instagram! selamat mencuba..hehehehe!

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...