AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

Kalendar Zodiak Cina Tahun Ular. Apa maknanya?


Salam sejahtera kepada semua yang sedang dalam mood cuti. Ok, kita ni dari tahun ke tahu asyik menyebut kalendar zodiak cina. Tahun sebelum ni arnab 2011, kemudia tahun naga 2012 dan tahun ni tahun ular! Jom kita teliti makna tahun ular kali ini.


The 2013 Snake of Kuei Szu year has ability to read complicated situation quickly in a controlled manner which is good for business. But 2013 Snake need to watch for fanatical commitments since Snakes inclination to spend money quickly than earn them may produce tensions in personal relationships.

Haa.. ada baca bahasa Inggeris di atas tu? tak kan tak faham.. ok, biar aku translate dengan mudah. Tahun ni dikatakan baik untuk perniagaan kerana kita dapat membaca atau menjangka situasi yang berlaku dengan lebih baik dalam persekitaran kita dengan mudah. Dikatakan juga pada tahun ni, tahun yang membuatkan kita agak mudah berbelanja. Hehehe.. boros ke?


Ok, dari segi kelahiran, individu yang lahir pada tahun ini dikatakan seorang yang memntingkan tatasusila dan minatnya lebih kepada minat golongan elit. Membaca buku, sajak, muzik dan pemilihan baju serta agak memilih la orangnya. Mereka tak suka perkara yang remeh seperti lawak bodoh yang tak tentu pasal.

Nak tahu lebih lagi, sila baca di sini.. iaitu sumbernya.. http://www.gotohoroscope.com/chinese-zodiac-snake.html . Sekian dan selamat bercuti (^^). Happy Chinese New Year to all!

0 Comment:

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...