AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

Permainan dulu kala.

Salam sejahtera kepada semua yang membaca blog aku Malas ni. Kali ini aku nak ajak u all mengenang permainan yang telah menjadi kegilaan budak sezaman dengan aku malas ni. Aku ni generasi tahun 90-an. Maka dengan bangganya aku mempersembahkan permainan yang mengalahkan angry bird dan plant vs zombie!




Lihatlah permainan yang di atas ni, aku dapat dari Mr.Google. Lama dah x main ni kan? sekarang bebudak main  game advance semua. Kita dulu main strategi game yg simple jer.. Sekarang anggry bird.. dan lain2 la! banyak yang dah berubah dalam masa 20 tahun ni. Yang pasti Brick Game dikira kegilaan ramai pada era 90-an. Walaupn harganya mencecah sampai Rm100. Oh My God!! Sekarang ada yg berharga Rm5 jer.. Tapi tak terfikir juga kita nak beli kan? Lihatlah permainan sekarang..



Apa-apapun perkembangan sezaman hendaklah diikuti, tak kan kita berkurung dengan permainan yg lapuk kan? well sekian sahaja kali ini. Bye2.

0 Comment:

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...