AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

Sambutan ini pun ada di IPGKS Miri?!

Apa di dalam?

Salam sejahtera kepada semua yang membaca entri aku kali ini. Ini merupakan gambar aku di IPGKS Miri semasa malam sambutan Chap Goh Mei. Kami telah menyaksikan tarian singa dan banyak persembahan yang telah disusun oleh persatuan yang paling aktif di sini iaitu persatuan Bahasa Cina. Kami bukan sahaja menjadi penonton semata-mata, kenapa ya?! sebab malam tu aku dapat ang-pow!!!
Aku bersama para pelakon yang terdiri dari semua kawan2 seangkatan. Ni tahun terakhir kami. Doakan kami ya.

Satu Bangsa Satu Negara. Perayaan disambut bersama termasuk para pensyarah.

DEWA?!! Dewi aku mohon beri kesempatan.. Tuk Bisa menebus dosa ku kepadamu..

Akhirnya impian aku tercapai untuk berjumpa dewa dari kayangan.
Selepas ni aku nak jumpa Santa Claus dan Aladin bersama lampu ajaibnya. Sekian sahaja perkongsian gambar yang memiliki nilai perpaduan dari aku kali ini. Sekian. (^^)

2 Comment:

C.M.A @ CikMoonAdnan said...

meriahnya...

AkuMalas said...

@C.M.A @ CikMoonAdnanKena datang dengan kawan2 baru nampak happening. :)

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...