AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

Ada Apa Dengan Evagurl?

Salam sejahtera kepada semua yang membaca blog si pemalas ini. Lama juga kan aku dah tak buat segment Ada Apa Dengan ****? ia adalah segment untuk review blogger yg aku rasa Malas nak layan tapi, rasa nak juga layan. Mungkin ada perkara yang istemewa dalam blog mereka. Ok, allright fine!! Now, saya nak perkenalkan seorang seseorang sesesomeone yang bernama Evagurl!! Nanti u all check nama panjang beliau.

Dengan hidungnya yang ala kacukan Arab... tarik nafas jap..

Dia ni, asyik comment dalam blog aku. Mungkin dia ada follow aku. HAhaha! tak apa, terimas terimas.. aku alu-alukan sesiapa yang nak dengar celoteh pemalas ni. Ok! Back to the Topic, Who is This Blogger that already took my attention! Oh mai English!

Antara celoteh beliau, mengenai lesen kereta!! benda ni pun bileh jadi cerita! best..

Ok, namanya Evagurl. Nama penuh dalam IC Evagelion Cute88 Kawai Gurl.. mana ada nama dalam IC macam tu. Kalau u nak tahu, nanti klick dan explore sendiri dalam pautan beliau. Sejak akhir-akhir ni dia suka flash back gambar-gambar lama beliau yang boleh dikatakan agak kiut tahap anak-anak dumex.

Inilah beliau waktu kecik. Nice pict. (^_^)

Rupanya dia seorang CIKGU!!! alamak!! Sawadikap! Maaf kan saya cikgu!! Bak kata Amir Raja Lawak, Im sory!! Sorry kalau ada terkasar bahasa. Hehehe, Yang saya tertarik mengenai Cikgu ini adalah, dia merupakan seorang guru yang berkhidmat di kawasan yang boleh dikatakan jauh dari bandar. What a bless.. syukur kepada Tuhan, anak-anak pedalaman mendapat ilmu kerananya. 

Cerita beliau menjadi pedoman kepada bakal-bakal guru. ( Take Note Gang IPGKS Miri dan lain-lain IPGM )

Seorang guru penyayang yang komited terhadap dunia kanak-kanak. Betul ke dinamika bahasa gue?

Cikgu ini juga, ada taste dalam memilih kereta. Well, berdasarkan senarai yang beliau tulis dalam blog beliau, dia telah menyenaraikan kereta-kereta yang telah mendapat comment yang baik dari buku-buku kereta. Cewah..cewah.. ada taste!! Kalau anda nak kenal cikgu ni, jemput-jemput lah berkunjung ke blog beliau di http://www.evagurl.com. Sekian.

Silakan ke Blog beliau.


Kepada Evagurl, maaf sebab x minta izin untuk kaitkan anda dalam post ini. Hehehe...

4 Comment:

hana hadi said...

eh2 rasa mcm hana dah kena ADA APA DENGAN........ hehehe

Evagurl Izma said...

eh eh..
terkejut tgk kat dashboard kua entry ni..
hee..
terharu!
sobss srottt srottt *kesat hingus*
thanks!!

p/s: mmg dah follow blog ni lama dah pun ^^

AkuMalas said...

@hana hadiHAhahha! sama2 kena la tu. Hehehe.. Kita ditemukan di sini. Berkongsi cerita.

AkuMalas said...

@Evagurl IzmaWahahahaha!lawaknya!! terkeluar hingus!! hebat la!!hahaha! Thanks sebab lama dah ikut..sorry sebab aku x arlert..hehehe~ maklum lah..Aku ni MAlas. hehehe. (^_^)

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...