AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

Band Romantik!! Boys Like Girls!!

Salam sejahtera kepada anda semua!! u all tau tak band Boys Likes Girls? Lagu pertama mereka yang menyengat hati aku dari mereka adalah lagu Thunder mererka!! Sekarang lagu mereka yang best bagiku adalah Two Is Better Than One!! ok la, sekarang kita baca lirik-lirik ala puisi romantik mereka.


I remember what you wore on the first dayYou came into my life and I thought, heyYou know this could be something

'Cause everything you do and words you sayYou know that it all takes my breath awayAnd now I'm left with nothing

So maybe it's trueThat I can't live without youAnd maybe two is better than one

But there's so much timeTo figure out the rest of my lifeAnd you've already got me coming undoneAnd I'm thinking two is better than one

I remember every look upon your faceThe way you roll your eyes, the way you sayYou make it hard for breathing

'Cause when I close my eyes and drift awayI think of you and everything's okayI'm finally now believing

That maybe it's trueThat I can't live without youAnd maybe two is better than one

But there's so much timeTo figure out the rest of my lifeAnd you've already got me coming undoneAnd I'm thinking two is better than one

I remember what you wore on the first dayYou came into my life and I thought, hey

Maybe it's trueThat I can't live without youAnd maybe two is better than one

There's so much timeTo figure out the rest of my lifeAnd you've already got me coming undone

And I'm thinking, oohI can't live without you'Cause baby, twoIs better than one

There's so much timeTo figure out the rest of my lifeBut I figured out with all that's said and doneTwo is better than one

0 Comment:

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...