AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan aya yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

Gambar dan makna rindu

Salam sejahtera kepada semua yang membaca blog Aku Malas ini, kali ini aku nak kongsikan 4 buah karya yang aku hasilkan. Ok, merujuk tajuk di atas, aku nak kongsikan kepada anda semua mengenai gambar dan makna emosi dalam kesunyian. Why aku tulis semua ini? ia adalah respon aku terhadap apa yang aku rasa dan aku cuba meluahkan ia dalam bentuk karya. Kita harus peka terhadap apa yang kita rasa, ada kalanya kita keliru dan tidak menentu dalam melalui liku-liku kehidupan disebabkan banyak persoalan di minda. Oleh hal yang demikian, ada baiknya kita meluahkan apa yang terbuku dalam bentuk luahan karya agar kita tak sewel dan jadi gila sebab syok sendiri.. Well, mari hayati bersama.




Terima kasih kerana meluangkan masa membaca hasil penulisan ini, Karya ini di ilhamkan oleh seseorang yang aku kira malas nak diketepikan. Well, Thanks to Her (cewahh... perempan rupanya) Because of her, I can feel my own emotion better. Sekian sahaja! Doakan yang terbaik untuk Gang IPG / IPGM / IPGKS Miri yang bakal menduduki ujian akhir penggal ini nanti. Sekian...

2 comments:

Evagurl Izma said...

pergh.. gmbar pompuan je semua ni. hehe
nice one. bakat dah ada. bleh kasi asah lagi :)

AkuMalas said...

@Evagurl Izmauit...uit cikgu!hahahaha! thanks sebab lepak seketika dalam page ni.Hehehe.. mesti la gambar pompuan.. sebab karya ini ditujukan kepada perempuan. (^_^) Thanks.

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

List Celoteh Aku

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...