AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

Gambar Dunia IPGKS Miri ( Maktab Miri )

Salam sejahtera kepada semua yang sedang blogwalking. Kini aku nak kongsikan sebahagian kisah kehidupan yang aku berjaya bekukan dalam kepingan gambar digital. Inilah yang aku lihat dan alami di sini. Kehidupannya sungguh menyenangkan aku walaupun cabarannya bisa membuatkan kepala bergetar, mulut muntah darah dan senyum sampai ke telinga. HAhaha! Well, Aku persembahkan Gambar-Gambar IPGKS Miri a.k.a Maktab Miri tempat ku study.

Arca di sekitar blok 
Arca bahan terpakai 
Dalam asrama santai 

Keletihan kawan ni

 Senja di asrama
 Dalam kelas
 Taman di tengah blok
Di dalam bilik kecergasan

Guru pelatih wanita beradu tenaga 

Alatan kami 

Gelangang bola keranjang 

Nota ku dan cermin mataku 

Laluan ke asrama 

Kenderaan di sekitar blok

Sekian sahaja kali ini, semoga anda mengalami hari-hari yang indah dalam menempuhi pelbagai cabaran dan dugaan untuk dunia masing-masing. Dahm makan? (^_^) Bye..

0 Comment:

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...