AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

Penantian itu bermula dari Facebook

Salam sejahtera. Hey, do you feel happy? (^_^) I hope u all feel happy. Hello, my name is Chrisroyston Bakum. HAhaha! No need for me to introduce my self to u all.. because I love to be a stranger that always have a story to share in here.. In Bahasa Melayu. Hahaha! Well, kita happy listening a story from a stranger sometimes. That is the TRUTH! (>_^)
Amazing, everyone love the color and the fond of it. Can I make a sticker out of it for my car and cat?
Banyak penantian terjadi sepanjang aku mengenali facebook. Satu penantian yang paling menguji diriku adalah apabila aku menemui kehidupan di sana. What will happen to me someday?! Thanks Facebook because teach me to feel this feeling. Banyak insan yang amazing di sana, aku sememangnya selesa dengan keadaan di dunia palsu itu. Namun, pada hakikatnya aku sedar aku tak merasakan kehidupan sedemikian gempak di luar Facebook.
Many interesting thing there. U will get addicted. 
Jangan risau, aku sentiasa bersyukur dengan apa yang ada. Cuma kali ini aku merasakan penantian itu terjadi disebabkan Facebook. Facebook membuatkan aku menjadi sedar akan realiti kehidupan. Menjadikan aku matang. Thanks to seseorang yang mengajar aku banyak perkara baru dalam kehidupan. I meet her in Facebook. Feewit! hahaha.. Tapi.. Kenyataannya dia tidak menggunakan Facebook lagi. Why I need facebook then? Hahaha.. well, I can do many things there... not everything I do can make me fell ok all the time. Saya berfacebook supaya penantian yang tercipta dalam Facebook itu menjadi cepat. Agar masa berlalu dengan cepat! sebab Facebook make my time goes by so fast. Bila saya duduk di depan meja, I feel 6 jam macam 1 saat sahaja. 
A new world for us to escape..
Demikianlah post aku kali ini. Malas..malas malas dah aku nak tulis panjang. Itulah makna penantian yang dicetuskan di dalam facebook. Bye. Love u all. (^_^)

0 Comment:

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...