AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

Gambar bersuara ( Koleksi Instagram Aku Malas )

Hello hello helloww! Ok, today i want to share with all of you some of my life. Ini adalah antara gambar yang berjaya aku tangkap menggunakan kamera dan aku telah menggunakan filter dalam Instagram untuk menyerlahkan lagi pencahyaannya agar ia memberi impak dalam penceritaan kali ini. Oh ya, kalau anda tak tahu apa itu instagram klik post aku ni. Apa itu instagram..? allright! Mempersembahkan cerita dari IPGKS Miri:

Suasana pagi di Miri Sarawak

Budak ni pandai-pandai ambil gambar sendiri guna phone aku.

Dia ni nak ke New York, so dia lukis statue of Liberty, but.. macam salah jer? hehe..

I love this blue sky

On the way balik.

Our school team win!

This is not my cat.. But I love this cat.

Thanks to someone who give me this.

School activity.

Draw on my own hand.

Silver Spoon!

The sun rise.

S.K Merbau Miri Sarawak.

Thatz me!

Hello again kitty!

Koyak glove aku..

Liew and Toyota Avanza.

Training day.

My children.
Thanks for hanging by, Happy blogwalking to all of u out there. Aku ni agak BZ dengan Internship at S.K Merbau, tu la banyak picture kat sekolah. Hehehe, Bye2. See u all later! (^_^)

0 Comment:

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...