AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

Mari belajar bercinta

Damn lah, aku bukannya pandai mengajar u all bercinta. Namun kalau bab jiwang ni aku ni boleh tahan juga, hahaha! well, aku kali ini mempersembahkan karya yang malas. Lama dah tak post, sorry semua.. aku ni busy sebab baru habis Internship untuk PISMP di IPGKS Miri. Nah, terimalah karya yang aku malas buat ni..




Maafkan aku sebab jiwang sekita. Seperti aku si peminat filem romantik seperti Twilight, sememangnya benda ni x menjejaskan reputasi aku sebagai lelaki sejati jika berjiwang seketika. HAhaha! Normal bha.. Bye2. (^_^) Terima kasih sebab lepak sejenak di sini.

2 Comment:

Frank Fortyeight said...

Sama la kita... me oso like to jiwang jiwangan bkoz that is how i keep myself happy and stay away from streessssss

AkuMalas said...

@Frank FortyeightHAhaha! no comment, Rider jiwang duhal..hahaha!

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...