AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

Boboi kucing Educated


Kali ini aku nak share gambar haiwan kesayangan aku. Yup, aku sayang kucing Harimau dan singa. Ni adalah kucing tua di IPGKS Miri. Dari pertama kali aku masuk ke sini sehinggalah sekarang, kucing ni masih meneruskan pengajiannya di sini untuk menguasai ilmu menangkap burung puyuh.





Nama kucing ini Boboi, ada yang beri nama kucing ni Ahmad. Tiap kali aku lepak di sekitar IPGKS Miri, sering kali terserempak dengan kucing seberat 7kg ini lepak seorang diri di sekitar asrama dan kafeteria. Kerap juga terserempak denga  kucing ini di pusat Sumber.. Hehehe..

3 Comment:

tenku butang said...

Haiiiii..Cakkk!!
done follow sini no. 54
sudilah kiranya follow me back yea..
he2.. salam kenal.. keep in touch yea..=)

http://tengkubutang.blogspot.com/

dan my 2nd blog
http://kucenkucenbelog.blogspot.com/

tenku butang said...

cumey kucen nii.. rasa nak picit2 idung dia!

AkuMalas said...

@tenku butang Hello. Thanks sebab sudi meluangkan masa bercomment di sini. Minat kucing kita ni!hehehe.. malam ni saya akan update blog.. slow line.hehehe..

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...