AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

Hari sabtu Jualan amal PIBG


Selamat pagi, hari ni aku melepak dengan dua orang rakan guru pelatih sem-8 IPGKS Miri yang sama praktikal di Sekolah ini. Ya sekolah yang mengadakan JUalan AMal PIBG. Ni lah sekolah yang champion bermain Bola Sepak Antara sekolah di Miri tahun ni tadi. HEheh, ingatkan nak tidur sehingga jam 12pm tadi.. teringat pulak murid-murid kesayangan dah ajak dan sampai menangis mereka ajak. So aku pun kacau lah si kawan aku ni tadi di rumah sewa mereka. Masih tidur juga mereka rupanya.. namun sempat juga kami meluangkan masa selama beberapa jam di SK Merbau.

Muka bersama anak murid yang pernah diajar.

Murid tengah tu happy benar dia jumpa cikgu dia.

Nah! Nak Tapau saya? Ayam masak sambal durian!

Senget semacam gambar yang budak ni ambik.

Bersama ahli kelab Rukun Negara saya!
 
  
Tiga Orang Do Re Me Pegang Ballon!
 
Sekian sahaja kali ini. Bye-Bye!



2 Comment:

Edward Jaya said...

haha... nice blog.. luv it

AkuMalas said...

@Edward JayaThanks. :) Chill out!

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...