AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

Bercuti dari Blogging!!



Ya meh?!! Rasanya aku nak ambik cuti dari dunia Internet mulai minggu depan. Apa-apapun aku nak pastikan beberapa post yang aku rasa nak post minggu ni akau aku post sebelum tengah malam ni. Terasa ketenangan desa lebih enak dikala melupakan sejenak dunia internet. Ye lah, bertemankan pokok dan keindahan alam. Nah, lagu Marsha AF untuk u all, Thanks sebab lepak dalam Blog Aku malas.

Every time I see you my heart bergoncang
Every time I think of you pagi and petang
I forget to eat my makan
Coz there's no other boy/girl but this one

Underneath pokok kelapa

I will wait for you

Oh Sayangku hear me lah

Don't tutup pintu
Coz your hair is like penyapu
Coz I know it is full of kutu...


Sebelum apa-apa, aku nak ucapkan selamat bercuti dan selamat meluangkan masa bersama keluarga tercinta kepada anda semua yang berasa di sana. Selamat berblogwalking.Nantikan post aku yang malas untuk bulan ni.HAhaha!

0 Comment:

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...