AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

Tahun Baru

Salam sejahtera kepada semua yang membaca penulisan aku kali ini. Sunyi juga tahun baru aku kali ini ditambahkan terputus hubungan seketika dengan juruaudit peribadi dan musim hujan yang beku sehingga membuatkan banjir. Namun tahun baru tetap ku sambut dengan doa dan ucapan syukur atas keselamatan yang telah diberikanNya sepanjang menghadapi tahun yang getir iaitu 2013 tahun terakhir zaman IPG aku.


Banyak perkara yang agak menyedihkan dan merisaukan pada 2013 namun semuanya itu harus dijadikan memori dan kisah sebagai bekalan di masa depan. Dari pergolakan negara luar disebabkan isu politik, bencana alam dan banyak lagi. Namun secara peribadi juga, aku melihat ada juga perkara yang elok terjadi sepanjang tahun 2013, cuma ianya tak menjadi highlight sangat. Bye..

Sebagai kenangan 2013:
 
 
 

0 Comment:

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...