AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

Top Speed Honda CBR500


Berdasarkan banyak respond dari rakan-rakan yang berkongsi maklumat tentang jentera ini, dapat disimpulkan bahawa jentera Honda CBR 500cc ini mampu mencapai kelajuan maksima 188km/j dengan enjen 2 silindernya. Dengan kelajuan tersebut sahaja ia tidak memadai jika berhadapan dengan jalan yang bersimpang siur di Sarawak. Enjen jentera ini sememangnya direka untuk mengatasi masalah tersebut dengan menyediakan kuasa pecutan yang memudahkan pengguna walaupun anda hanya menunggangnya dengan santai pada gear ke 4 atau ke 5.

Bermodalkan sekitar Rm28,000 anda mampu memiliki jentera ini. Namun, adakah jentera ini mampu memenuhi kepuasan anda jika bercerita tentang rekaan dan rupanya juga? Anda yang menentukannya.



2 Comment:

shinji izac said...

cbr 500 ni kurang nya kat front disk depan, swing arm & fork.. nampak terlalu kecik & "cheap".. tapi ketahanan enjin mmg tak mengecewakan.. cuma torq tuk model ni kurang

AkuMalas said...

@shinji izacThanks Bro. :-) info dari you, membantu kami. (^_^)

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...