AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

Peralihan zaman ke alam pekerjaan.


Mac 2014- Dengan keluarnya keputusan ini, aku nampaknya beberapa langkah lagi untuk menikmati zaman pekerjaan. Syukur diucapkan kepada Keluarga yang menyokong aku selama ini, doa-doa kalian membawaku ke tanah ini. Thanks kepada kawan-kawan sepengajian sebab menyerikan duniaku dan tak lupa pensyarah dan kaki tangan sokongan Institut yang banyak guide aku dalam semua hal bukan sahaja hal akedemik sahaja. Wah! macam tulis penghargaan pulak. banyak yg nak diterima kasihkan kalau macam ni. Namun terima kasih yang tertinggi tinggi tinggi harus aku ucapkan adalah kepada Tuhan yang maha pengkarya nyawaku, keranaNya aku di sini. KeranaNya rencanaku diteruskan di Bumi Kenyalang ini. Kepada yang teristemewa (Cewah!!), Im running after you..

Kepada rakan-rakan yang bakal posting, semoga berkhidmat dengan sangat awsome sebagaimana anda score mark untuk praktikum dan Intern yang hebat-hebat tu. Bawalah semangat muda tu untuk menambahkan bahang di alam pekerjaanmu. Kalau dah kerja jangan lupa kawan dan keluarga ya?hehehe.. Go!Go! IPG!

Sumber:

Kiut lah.. ok, bye2 semua.


0 Comment:

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...