AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

Stadium yang jauh dari bandar

Salam sejahtera, 6pm tadi aku bercadang nak melawat stadium di Pakan. Dalam hati aku menjangkakan banyak orang akan bermain di sana. Walaupun hujan renyai-renyai, aku yakin semangat Bola di kalangan masyarakat Pakan memang ada. Setibanya aku di sana aku mendapati stadium tersebut sunyi sepi, mungkin disebabkan hari ini hari jumaat, ramai yang dah balik bercuti. Lagipun minggu depan budak-budak sekolah dah mula cuti. Tak apa, aku pakai jer stadium ni sorang-sorang. Dah nak malam aku balik lah. So happy. Macam aku yg dah book stadium ni. Hehehe! Bye, I love Pakan. Tenang dan aman. Aku tinggalkan u all dengan kereta tempatan yang bawak aku ke stadium ni. (^_^)


0 Comment:

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...