AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

Hias Bilik Serasikan Diri di Sekolah



Hari kedua di SK Nanga Ju Julau terasa sangat perlahan berlalu. Mungkin keterasingan panorama bilik ini membuatkan putaran masa menjadi perlahan. Teringat juga disaat bahagia terasa cepat masa berlalu, tapi dikala susah… masa menjadi perlahan. Mungkin bilik ini harus diceriakan lagi untuk membikin masa di sini terasa lebih manis dan selesa untuk dilalui. ( Aku sememangnya sangat suka bekerja di sini, Cuma nak jadikannya lebih serasi. Kerana aku akan lama berdiam di sini )

Berikut merupakan gambar bilik sebelum dihias sepenuhnya. Cuma cadar tilam dan beberapa barang telah disidai.




Berikut merupakan gambar selepas bilik dihias menggunakan beberapa barangan terpakai dari majalah motorsikal, sampah dan lampu-lampu yang telah dibuang.










0 Comment:

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...