AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

Panorama Sekolah P3 terjauh di Julau.

Salam sejahtera kepada semua yang terserempak dengan blog aku. Hello, hope u all sihat dan okay. Aku sentiasa mahir meng"okay"kan diri. Don't worry, im fine dan nak share dengan u all keadaan sekolah yang jauh dari bandar ni. SK nanga Ju, Julau. Sebelum ni, kalau google search, susah banget nak lihat SK Ju keluar. Hope lepas ni dapat la lihat gambar yang berkaitan dengan sekolah ni dalam search Engine Google. Hehe.. enjoy the pict. Salam damai dari pedalaman.

Dewan mamam

Kawasan sekolah dari bukit
Padang sekolah
Sungai

Mereka

Bilik guru dan rumah guru wanita

SK Ng Ju 96600 Julau

2 Comment:

sibubodybuildingsupplements@gmail.com said...

Nice and peaceful place

AkuMalas said...

@sibubodybuildingsupplements@gmail.com A good start. :-) Thanks Cikgu.

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...