AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

Lukis-Lukis Paint


Dengan ini aku mempersembahkan lukisan menggunakan Paint. Lama dah aku tak melukis sebab aku ni sibuk dan agak Malas sejak akhir-akhir ni. Hahahaha!Disebabkan aku tak ada idea time ni, aku just lukis-lukis sebarang jer. Sekadar nak guna tangan ni untuk pegang tetikus komputer dan melukis. Siapa yang tahu pad untuk melukis yang murah? Hari tu check mahal giler lah. Tak apa, biasakan melukis guna tetikus dulu.

Horray!! Lama tak melukis
Siapa tahu ini watak apa?
Hahaha! Kenapa tak serang?
Sekian sahaja kali ini. Thanks sebab lepak sejenak melayan kerenah aku ni. Selamat melayari laman sesawang. (^_^)

0 Comment:

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...