AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

Helmet Repsol daripada Apis

Aku dah minta seorang kawan buatkan aku sebiji helmet Repsol. Okay, sebelum tu aku nak ucapkan Selamat Tahun Baru kepada semua yang sedang berada di planet Earth ini. Hahaha! Pertamanya aku terasa nak complete kan penampilan bike ni dengan beberapa barangan termasuk helmet. So, ini adalah my first step untuk santai-santai menikmati dunia bike ni.







Siap Akhirnya!!

Apis Post di Facebooknya. Aku tak ada Facebook. HAha!

Thanks Apis ( AAG a.k.a apiszairbrushgallery ) kerana telah menjadikan helmet idaman aku ni menjadi realiti. U all boleh minta dia buat apa-apa airbrush work dari bike ke kereta. Jangan pulak minta dia mengecat mak mertua u all supaya jadi lebih putih mengalahkan produk Terlajak Laris D'Herbs. Hehe! Tapi u all boleh tanya Apis lah.. mana tahu, dia ada kemampuan untuk mengecat manusia gak. Tanya dia kat 016-575 1065 whtsapp / wechat katanya. Atau buka Facebook Beliau dengan search Apisz Piece. Yang nak buat Water Transfer, airbrush, bodykit custom dan lain lain sila-silah call or contact beliau.

Jangan cakap banyak, jom tengok hasil kerja beliau. 












Comment Aku Malas:

Helmet tu kemas hasil kerja tangannya, bukan nak mengampu. Memang dah hakikat kalau 8 layer coating kat luar! nampak berkilat dan sukar untuk bercalar. Kualiti bagus, terbaik dari ladang pada harga berpatutan ( Murah beb.. ) Sekian saja..

0 Comment:

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...