AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

Kompilasi Gambar Offroad Ke Sekolah

Last aku post sesuatu pada blog ini adalah pada 21 Jan 2015. 

So, kali ini aku nak post beberapa keping gambar berkaitan dengan pengalaman aku ride di pedalaman. Sekolah Kebangsaan Nanga Ju Julau. Kalau bukan gambar ride pun, aku akan share kepingan gambar yang ada gambar bike offroad di sekolah saya. Haha! Maaf jika gambar ni ada dah yg berulang. Kira gambar yang paling saya suka lah ni untuk Januari.









Sekian sahaja untuk anda semua. Thanks sebab sudi lepak dalam blog si pemalas ini. Memang kali ni aku rasa betul-betul malas nak update blog. Otak terasa bercelaru,cuti terasa seperti bukan cuti. Tak apa, biar aku dekatkan diri dengan ketenangan. Syukur atas segalanya. Sekian. (^_^)

0 Comment:

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...