AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

Go Gears!! Harga dan Kualiti Bagus!!

Pada suatu hari, aku sedang mencari kelengkapan untuk menunggang superbike. Ayah kata, beli yang berkualiti. Mahal sikit tak apa, asal NYAWA dijaga oleh kelengkapan tersebut. Namun aku ni tak lupa diri, tahu juga kira-kira dan setakat mana yang aku boleh gunakan untuk berbelanja. Sehinggalah aku terjumpa seorang kawan dan agak terkejut juga dengan harga barangan yang sememangnya mampu milik tanpa melupakan kualitinya! Nak tahu alamatnya? Nak tahu siapa yang harus dihubungi? scroll down untuk mengetahui Pengurus Go Gears Malaysia!











CONTACT GO GEARS MALAYSIA

MR.STIVIE
call / WeChat / WhatsApp 013-799 2455 
Email: steviedatsme@hotmail.com

Gambar Aku Malas pakai barangan dari Mr, Stivie. Klik Sini.

3 Comment:

Hassan Sulaiman said...

Tiada anak nak belikan untuk saya...minat punya pasal kena beli sendiri lah.....

AkuMalas said...

@Hassan Sulaiman Nampaknya tuan terpaksa beli sendiri buat maa ini dan saya doakan suatu hari nanti.. Ada insan yang istimewa akan menghadiahkan tuan Dgn dengan kelengkapan yang Diidamkan.

Anonymous said...

STEVEN YONG IS REALLY GOOD SALESMAN, HIS STUFF HE SELLS FOR A REALLY GOOD PRICE COMPARED TO OTHER PLACES I WENT TO AND VERY GOOD QUALITY ALSO!!!! WAH LAO EH, HOR LIAO ONE!!!!

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...