AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

2015 legasi 3 Jentera terunggul Jepun

Tidak banyak yang dapat Aku jelaskan. Cuma sebagai tanda hujung tahun, aku ingin berkongsikan 3 jentera Super dalam dunia bike yang menyerikan tahun 2015. Para peminat bike juga yakin 2016 juga bakal menampilkan lebih banyak jentera yang lebih hebat dan... Mampu milik!! Ye lah, secantik mana bike tu, kalau mahal sangat pun macam tak awesome juga rasanya. Mengidam je lah jadinya.

Honda RCV. Champion tech. Jentera GP yang street legal. Harga kalau kat litar tu memang cecah Juta. Tapi versi ini, tak lah sampai juta. Ia juga lulus untuk kegunaan di jalanan. Versi GP pula, tak ada lampu.. Tail light.. Signal.. Tempat letak nombor pendaftaran pun tak ada. Haha!! Design for race katakan.
Yamaha R1. Lagenda berevolusi!! Paling banyak menerima kritikan. Revolusi rekaan compact kali ini mrnampilkan jentera yang memiliki rekaan piping ala moto GP. Siapa yang tak kenal R1 ( Arwan ) kualiti dan rekaan melonjak naik.sememangnya sungguh berbeza dengan rekaan sebelum ini.
Kawasaki H2R. Alien dari galaksi lain. Dengan teknologi supercharge?!! Sememangnya laju dan layak menempatkan dirinya dalam kategori Ultrabike juga Superbike. Harga?! Tak kurang dari ratusan ribu ringgit.

1 Comment:

Frank Fortyeight said...

Huhuhu ...niat kali meli bisi ku...tg ati bedau tebuka gek haha

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...