AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

Mr.Lani Said R25 Can reach 175km/h !!

Hello folks, I have an amazing day with my friend here. He claimed that his bike, that is Yamaha r25 can reach 180 km/h. The only modification he made is, changing the stock exhaust with a performance piping.

Amboi, tetiba jer aku ni berbloging menggunakan bahasa Mat Salleh. Hahaha! Tak mengapa, yang pasti aku dah terima berita dari kawan aku tentang bike tu dapat PUSH sampai 180km/j. Modifikasi cuma guna piping jenama " Performance ".

Ramai yang tak bertuah untuk memiliki bike yang dalam kondisi tip top. Berlambak bike di luar sana, namun tak semuannya serupa 100%. Ada yang dipasang dengan super sempurna dan ada yang mengalami masalah komponen. Tu sebab kena ada warranty, tak semua bike PERFECT.

Yamaha R25 Merupakan wabak 250cc yang telah berjaya memberi tentangan kepada Kawasaki Ninja 250 dan SL 250. Sehinggalah Honda memikirkan bahawa sudah tibanya masa menyuntuk DNA Moto GP " REPSOL " pada CBR 250 cc yang terkini.

Aku rasa R25 ni agak slim, dan mudah kendali. sesuai untuk rider yang baru. Walaupun slim, tapi sedap dan kacak. Bodynya yang tirus macam ikan jerung memang mampu memotong udara mengalahkan pesaingnya yang lain. Sekian

0 Comment:

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...