AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

Kamen Rider Shadow Moon di Sarawak

Salam sejahtera diucapkan kepada semua pembaca blog Aku Malas. Kali ini aku ingin menulis tentang benda yang remeh sahaja namun agak menarik untuk dikongsikan. Mana tahu ada di kalangan anda berminat untuk memiliki topeng dan aku akan tinggalkan alamat individu yang dapat membantu anda memiliki topeng impian sejak dari zaman budak budak atau kanak-kanak anda semua.
Shadow Moon. Siapa yang lahir sekitar dalam tahun 1988 akan mengenali watak ini dan silap-silap haribulan memang dibesarkan dengan cerita bersiri superhero ini iaitu Kastaria Baja Hitam a.k.a Kamen Rider Black. Tayangan ke drama bersiri ini ditayangkan di negara kita pada sekitar 1993 ( entah betul ke tak fakta aku nih, tapi tahu itulah aku mula menonton crita tu ) Shadow Moon merupakan musuh ketat kepada Mask Rider Black. Pada asalnya mereka berdua merupakan adik beradik namun disebabkan oleh persengketaan dan pendirian yang berbeza dalam mengerti erti keamanan, maka mereka telah menjadi musuh ketat.
Anda boleh search dalam wikipedia untuk mengetahui lebih lanjut tentang sejarah superhero dan Super penjahat Jepun tersebut.
Tapi penulisan kali ini bukanlah tentang mereka melainkan tentang aku yang hendak berkongsikan alamat seorang teman yang dapat menghasilkan pelbagai jenis topeng menggunakan eva foam.
Nama beliau adalah En. Bob. Call jer nombor ni 016-808 0923. Beliau tinggal di Kuching Sarawak.
Ternyata topeng tersebut sangat serasi dengan warna motosikal aku
Maaf sebab kostium tidak lengkap cuma nak memperagakan topeng tersebut. Scarf tersebut adik aku yang punya setelah menyelongkar almari dia.
Alangkah eloknya jika syarikat terkenal topi keledar dapat menghasilkan topi keledar sebegini rekaannya.
Sebelum ini kita pernah kecoh dengan trend menggunakan topi keledar ala-ala predator.
Rasa panas di dalam topeng tersebut. Elok dipasang penghawa dingin.
Diletakkan bersama dengan topi keledar offroad.
Terpaksa korbankan pelindung lutut dan sarung tangan termasuk juga pelindung siku untuk memperagakan helmet ini setelah disembur menggunakan cat berwarna krom.
 sekian saja dari aku dan terima kasih kerana sudi singgah seketika di dalam blog ini.

0 Comment:

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...