AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

Level up Modifikasi Yamaha R25

Ini merupakan sambungan daripada cerita yang aku pernah tulis berkaitan dengan Modifikasi Yamaha R25 ( http://aku-lazy.blogspot.my/2016/04/8-modifikasi-handsome-yamaha-r25.html?m=1).
Kali ini aku nak sambung semula cerita tersebut dengan berkongsikan beberapa keping gambar yang berjaya aku ambil pada minggu yang lalu. Kita sudah biasa dengan cerita motosikal pada masa kini, dia seolah-olah seperti trend dan gaya hidup. Apa yang istimewa di malaysia ini adalah rakan rakan yang sama minat motosikal sentiasa berkongsi pandangan tanpa adanya diskriminasi di antara saiz enjin dan jenis bike.
Lihatlah lampu dan beberapa aksesoris yang lain.
Kos untuk ini sekitar Rm800 termasuk gaji.
Ingatkan pkug and play. Nooo my friend, ni kena mody sikit wayar tu. Berserabut otak dibuatnya.
Foot rest dan penutup brake liquid memang awesome. Modifikasi yang simple tapi menonjol.
Lampu yang siap dengan signal light.
Lihatlah exhaust dia.wooooo.. jenama baik tu beb.
Signal tepi masih ada walaupun ada sudah signal dalam lampu depan. Lihat piping dia, bersih wooo.. lihat dalam fairing tu. Ada 2 paip tu. Warna tembaga youuuu..
Lihat lah kecantikan lampu sebegini.

Sekian sahaja kali ini. Best lah kalau bike handsome2 macam ni. Bukan untuk speed semata mata tapi, estetik dia juga dijaga. Thanks.

0 Comment:

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...