AKU MALAS

AKU MALAS
Kemalasan mengamit jemari sehingga merasakan apa yang di hati perlu dicoret. Pengertian akan makna malas itu hanya menjelaskan kepada rasa yang wujud untuk aku bergerak dikala enggan lagi berdiam diri. Ya, aku malas untuk berdiam diri. Ada yang menyatakan malas itu tidak elok, namun bagiku ia bergantung kepada pengamatan definisi malas itu dari aspek peribadi bukannya fonetik semata-mata. Sehinggakan aku terfikir untuk berhenti namun masih juga mata membaca blog ini... malas untuk berhenti? Selamat datang ke dalam blog Aku Malas, kisah di sebalik kehidupan di tanah ini.(Sarawak Blogger)

Kawan-kawan

Pakan GYM


Duduk di kaunter layan gambar konvoi bike. Bila lagi nak pergi ni? Sementara tunggu takdir yg membawa kita ride semula, elok saya senam senam duluan ya.

 

Kami budak baru, itu kata mereka. Tak apa bro, semuanya bermula dari zero. No pain no gain, u all buat aoa petang-petang kalau tak senaman? Aku berdengkur jer.. tu dulu. Aku yg dulu bukanlah yang sekarang. Hehehe!!
 

Terfikir pulak nak tambah koleksi gambar di tepi tu. Hmmmm.. okay lah, let me choose the best pict of 2017. Makin penuh dinding tu dengan memori terindah. Hahaha!!

 

Selamat bersenam semua. Thanks for visiting Pakan GYM. Satu-satunya GYM di pekan yang mana dan damai. Barang-barang baru on the way, tapi ruang macam agak penuh dah. Kelak cari lokasi lebih besar la.. sekian.

0 Comment:

Post a Comment

Tanya la apa sahaja, nanti aku cuba jawab sebagai pemalas. Thanks. +1 Luck pada yang comment.

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...

Aku dah Tulis

Recent Posts Widget

Featured Post

FZ 150 berkepala Kawasaki Z

You ingat manusia saja dapat buat pembedahan kosmetik tukar hidung tukar mata? Itu belum cukup dahsyat sebab manusia setakat tukar hidung ...